Közzétételi lista 2018-19.
Szerző: CBG - Dátum: 2018-10-15
KÖZZÉTÉTELI LISTA
(a 229/2012. (VIII. 28.) Korm. rendelet alapján)
2018. október 15.
A felvételi lehetőségről szóló tájékoztató
http://berzsenyicell.hu/felvetelizoknek
A 2019-20. tanévre vonatkozó felvételi tájékoztató a fenti linken érhető el.
Beiratkozásra meghatározott idő, a fenntartó által engedélyezett osztályok száma
A középfokú felvételi eljárás rendje szerint a leendő 9. osztályosok beiratkozására 2019. június 20-22. között van lehetőség.
A 2018-19. tanévben a fenntartó 10 osztály működését engedélyezte.
Térítési díjak
A menzai térítési díj a diákok számára 2019. január 1-jétől 372 Ft/fő/nap.
50%-os kedvezményre jogosult a 3 vagy többgyermekes családban élő és a tartósan beteg tanuló, jogosultságát a családi pótlék kifizetőszelvényével vagy a családi pótlék összegét tartalmazó bankszámlakivonattal igazolja. Ingyenesen étkezik a gyermekvédelmi kedvezményben részesülő tanuló, jogosultságát a gyermekvédelmi határozat bemutatásával igazolja.
Egyéb térítési díj az intézményben nincs.
Az intézmény munkájával összefüggő fenntartói értékelések nyilvános megállapításai és ideje
A fenntartó elrendelése alapján belső ellenőrzés keretében az intézményben foglalkoztatott pedagógusok alkalmazási feltételei, személyi anyaguk, illetve a kötelező szakmai dokumentumok, kötelező tanügyi nyilvántartások vezetésének szabályszerűségi vizsgálata zajlott le 2017. november 20. és december 31. között a 2017. január 1. és 2017. június 30. közötti időszakra vonatkozóan. Az ellenőrzés az alábbi megállapításokkal zárult:
Srsz. |
Megállapítás |
Rang-sor |
Kockázat / Hatás |
Javaslat |
Intézkedést igényel? (igen / nem) |
1. |
Jelenléti ív és a szabadságnyilvántartás közötti eltérés |
1 |
alacsony/ alacsony tartalmú hiányosság |
A jelenléti ív és a szabadságnyilvántartó lap adatai egyezőségének biztosítása |
igen
|
2. |
Közalkalmazotti alapnyilvántartás vezetése eltér a jogszabályban meghatározottól |
2 |
közepes/ közepes tartalmú hiányosság |
A közalkalmazotti alapnyilvántartás jogszabálynak megfelelő vezetése |
igen |
3. |
Házirend kitöltésének hiányosságai |
1 |
alacsony/ alacsony tartalmú hiányosság |
A Házirend hiányosságainak pótlása |
igen |
4. |
Csoportnapló, egyéb foglalkozási napló kitöltésének hiányosságai |
1 |
alacsony/ alacsony tartalmú hiányosság |
A naplók hiányosságainak pótlása |
igen
|
Egyéb ellenőrzés, vizsgálat a 2017-18. tanévben nem zajlott.
A nevelési-oktatási intézmény nyitva tartásának rendje
SZMSZ 6.8. pont: Az intézmény nyitva tartása, az iskolában tartózkodás rendje Az iskola szorgalmi időben reggel 6.30 órától a szervezett foglalkozások befejezéséig, de legalább 18.00 óráig van nyitva. Az intézménytanítási szünetekben ügyeleti rend szerint tart nyitva munkanapokon 7.30 – 15.30-ig. Az iskolát szombaton, vasárnap és munkaszüneti napokon – rendezvények hiányában – zárva kell tartani. A szokásos nyitvatartási rendtől való eltérésre – eseti kérelmek alapján – az igazgató ad engedélyt.
A tanév helyi rendje a 2018-19. tanévben az éves munkaterv alapján
http://berzsenyicell.hu/tanevrendje
A pedagógiai-szakmai ellenőrzés megállapításai
Pedagógiai-szakmai ellenőrzés a 2017-2018. tanév végéig az intézményben nem történt.
A szervezeti és működési szabályzat, a házirend és a pedagógiai program
http://berzsenyicell.hu/dokumentumok
Az intézmény 2018-19. tanévben érvényes dokumentumai a fenti linken érhetők el.
A pedagógusok iskolai végzettsége és szakképzettsége
SORSZÁM |
ISKOLAI VÉGZETTSÉG |
SZAKKÉPZETTSÉGEK |
PEDAGÓGUS FOKOZAT |
MEGBÍZATÁSOK |
EGYÉB VÉGZETTSÉGEK |
1. |
egyetem |
matematikatanár- ének-zene szakos középiskolai tanár |
pedagógus II. |
osztályfőnök, a közalkalmazotti tanács elnöke, a diákmozgalmat segítő tanár |
zongora zeneoktató, hitoktató számítógépkezelő, -használó és alkalmazásfejlesztő |
2. |
egyetem |
magyar nyelv és irodalom - német nyelv szakos középiskolai tanár |
mesterpedagógus |
igazgatóhelyettes |
érettségi elnök szakvizsgázott pedagógus szakértő ORIGÓ nyelvvizsgáztató |
3. |
egyetem |
kémia – földrajz szakos középiskolai tanár |
pedagógus II. |
osztályfőnök |
szakvizsgázott tehetségfejlesztő pedagógus |
4. |
egyetem |
alkalmazott nyelvészet - német nyelv és irodalom szakos középiskolai tanár |
pedagógus I. |
|
ECL nyelvvizsgáztató |
5. |
egyetem |
kémiatanár- eszperantó -matematika szakos középiskolai tanár |
pedagógus I. |
osztályfőnök, a reál munkaközösség vezetője |
oktatásinformatikus |
6. |
egyetem |
kínai alapszak – angol szakos középiskolai tanár |
pedagógus I. |
|
Origó nyelvvizsgáztató |
7. |
egyetem |
könyvtár – magyar nyelv és irodalom szakos középiskolai tanár |
pedagógus II. |
osztályfőnök, az osztályfőnöki munkaközösség vezetője |
|
8. |
egyetem |
történelem - magyar nyelv és irodalom szakos középiskolai tanár |
gyakornok |
|
|
9. |
egyetem |
matematika- fizika- informatika szakos középiskolai tanár |
pedagógus I. |
|
ECDL vizsgáztató |
10. |
egyetem |
népművelő – történelem szakos középiskolai tanár |
pedagógus II. |
osztályfőnök, a humán munkaközösség vezetője |
érettségi elnök |
11. |
egyetem |
biológiatanár – testnevelés szakos középiskolai tanár |
pedagógus I. |
osztályfőnök |
|
12. |
egyetem
|
német nyelv – történelem szakos középiskolai tanár, PhD neveléstudomány |
mesterpedagógus |
az idegen nyelvi munkaközösség vezetője az ERASMUS+ projektek koordinátora |
érettségi elnök szakértő közoktatási vezető szakvizsgázott pedagógus ORIGÓ nyelvvizsgáztató |
13. |
egyetem |
könyvtáros- technikatanár – matematika szakos középiskolai tanár |
pedagógus II. |
a BECS elnöke, tankönyvfelelős |
közoktatási vezető szakvizsgázott pedagógus számítástechnikai programozó multimédia - szerkesztő |
14. |
főiskola |
tanító (informatika műveltségi terület)– könyvtárostanár
|
pedagógus I. |
iskolai könyvtáros |
|
15. |
egyetem |
biológia -. német nyelv és irodalom szakos középiskolai tanár |
pedagógus I. |
osztályfőnök |
ORIGÓ nyelvvizsgáztató |
16. |
egyetem |
angol nyelv és irodalom szakos középiskolai tanár |
pedagógus I. |
|
TELC, ORIGÓ, CORVINUS nyelvvizsgáztató |
17. |
egyetem |
biológia – testnevelés szakos középiskolai tanár |
pedagógus I. |
osztályfőnök, a készségtárgyak munkaközösség vezetője |
kézilabdaedző |
18. |
egyetem |
testnevelés szakos középiskolai tanár |
mesterpedagógus |
igazgató |
közoktatási vezető, közoktatási szakértő
|
19. |
egyetem |
német nyelv – angol nyelv szakos középiskolai tanár |
pedagógus I. |
osztályfőnök |
ORIGÓ nyelvvizsgáztató |
20. |
egyetem |
kémia– német nyelv és irodalom szakos középiskolai tanár |
pedagógus I. |
osztályfőnök |
érettségi elnök Origó, TELC nyelvvizsgáztató |
21. |
egyetem |
hittantanár – magyar nyelv és irodalom szakos középiskolai tanár |
pedagógus II. |
igazgatóhelyettes |
közoktatási vezető szakvizsgázott pedagógus
érettségi elnök |
22. |
egyetem |
orosztanár – testnevelés szakos középiskolai tanár |
pedagógus I. |
a közösségi szolgálat mentortanára gyermek – és ifjúságvédelmi felelős |
|
A nevelő és oktató munkát segítők száma, iskolai végzettsége és szakképzettsége
SORSZÁM |
MUNKAKÖR |
VÉGZETTSÉG, SZAKKÉPZETTSÉG |
1.
|
iskolatitkár |
érettségi, ügyintéző titkár |
2. |
pedagógusasszisztens
|
érettségi, igazgatási ügyintéző, gyakorló ápoló, árufuvarozási koordinátor
|
3.
|
rendszergazda |
mérnök informatikus BSC |
A 2017-es országos mérés-értékelés eredményei
NETFIT FELMÉRÉS
https://www.netfit.eu/public/pb_riport_int.php?om=036723
ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS
https://www.kir.hu/okmfit/getJelentes.aspx?tip=i&id=036723
A tanulók le- és kimaradásával kapcsolatos adatok
A 2017-18. tanévben egy tanuló egy tárgyból eredménytelen javítóvizsgát tett, emiatt évismétlésre kényszerül.
Távozás: 3 tanuló, közülük 2 más iskolában folytatta tanulmányait, egy fő félbeszakította, ő már nem tanköteles.
Érkezés: 3 tanuló érkezett más iskolából.
Érettségi vizsgaeredmények a 2017-18. tanévben
Középszint:
Tantárgy |
Átlag |
Magyar nyelv és irodalom |
4,3 |
Matematika |
3,1 |
Történelem |
3,7 |
Angol nyelv |
4,5 |
Német nyelv |
3,8 |
Földrajz |
4,5 |
Testnevelés |
4,4 |
Ének-zene |
4,4 |
Fizika |
5,0 |
Biológia |
3,6 |
Informatika |
4,0 |
Az emelt szintű érettségi vizsgák száma 17, átlaga: 4,5
Az előrehozott érettségi vizsgák száma: 33 (angol nyelvből, német nyelvből, valamint informatikából).
A tanórán kívüli egyéb foglalkozások igénybevételének lehetősége
A Szervezeti és Működési Szabályzat 6.13. pontja szerint:
Az iskola a tanórai foglalkozások mellett a tanulók érdeklődése, igényei, szükségletei, valamint az intézmény lehetőségeinek figyelembe vételével tanórán kívüli egyéb foglalkozásokat szervez. A foglalkozások helyét és időtartamát az igazgató és helyettesei rögzítik a tanórán kívüli órarendben, terembeosztással együtt. A foglalkozásokról naplót kell vezetni. · A tehetséggondozás keretéül szolgáló csoportokat a magasabb szintű képzés igényével a munkaközösség-vezetők és az igazgató egyeztetése után lehet meghirdetni. Ezek vezetőit az igazgató bízza meg. A foglalkozások időpontjáról és a látogatottságról naplót kell vezetni. · A tanulók öntevékeny diákköröket hozhatnak létre, melynek meghirdetését, megszervezését és működtetését a diákok végzik. A diákkörök munkája nagymértékben hagyatkozik a kreatív tanulók aktivitására, önfejlesztő tevékenységre. A diákkörök szakmai irányítását a tanulók kérése alapján kimagasló felkészültségű pedagógusok vagy külső szakemberek végzik az intézményvezető engedélyével. · Az iskola ünnepi műsorainak, megemlékezéseinek terveit az éves munkaterv tartalmazza a műsor elkészítéséért felelős pedagógus megnevezésével. Az ünnepségeken az iskola tanulói a házirendnek, az SZMSZ-nek és a szóbeli utasításoknak megfelelő öltözékben és rendben kötelesek megjelenni. · A versenyeken való részvétel diákjaink képességeinek kialakítását és fejlesztését célozza. A tanulók intézményi, városi, kistérségi és országos meghirdetésű versenyeken vehetnek részt, szaktanári felkészítést igénybe véve. A meghirdetett országos versenyekre a felkészítésért, a szervezésért, a nevezésért a szaktárgyi munkaközösségek és az igazgatóhelyettes felelősek. · A felzárkóztatások, korrepetálások célja az alapképességek fejlesztése és a tantervi követelményekhez való felzárkóztatás. A korrepetálást az igazgató által megbízott pedagógus tartja. · Az iskola énekkara és zenekara sajátos diákkörként működik, vezetője az igazgató által megbízott kórusvezető tanár. Elsősorban az egyén közös éneklésének igényét hivatott kielégíteni, de az iskolai, kistérségi és városi kulturális rendezvények színesítését is szolgálja. A kóruspróbák, zenekari próbák meghatározott időben – a rendkívüli eseteket leszámítva –, heti két alkalommal tarthatók. Ez időben egyéb foglalkozások csak az igazgató vagy helyettesének külön engedélyével szervezhetők. · A diákszínpad az iskola tanulói és szülői körében jelentkező széleskörű igényeket elégit ki működésével. Feladata tehetséges diákjaink számára kibontakozási lehetőség biztosítása, produkciók készítése az iskola és a város különféle kulturális rendezvényeire. · Az iskolai klub az iskolai diákönkormányzat szervezésében működik. A klub szervezésében részt vesz a diákönkormányzat tevékenységét patronáló pedagógus. A klub az iskola munkatervében meghatározott rend szerint nyújt szórakozási és kulturálódási lehetőséget diákjainknak. · Mozilátogatás keretében a tanulók évente legfeljebb két filmet tekinthetnek meg iskolai keretben. Lehetőség szerint olyan filmeket kell választani, amelyek a tanulók kulturális, történelmi vagy művészeti ismereteit bővítik, és alkalmasak arra, hogy szakórákon vagy az osztályfőnöki órán közösen megbeszélve tanulságokkal szolgáljanak a középiskolás korosztály számára. Felelőse a közönségszervező, akit az igazgató bíz meg. · A zenei kultúra fejlesztése érdekében a tanulók számára évi három alkalommal a tanítási időben egy órás időtartamú hangverseny-látogatást szervezünk. A tanulókat egy-egy szaktanár, illetve az osztályfőnök kíséri el a hangversenyre. · Szervezett külföldi kapcsolatok révén a tanulók jobban elmélyülhetnek a tanult idegen nyelvekben, megismerhetik az adott országban élő embereket. Ezek során közvetlen tapasztalatokat szerezhetnek az Európai Unió országairól és oktatási intézményeikről. Külföldi utazások az igazgató engedélyével és pedagógus vezetésével, a szülők hozzájárulásával szervezhetők. · A tanulmányi kirándulás az iskolai élet, a közösségek kialakításának és fejlődésének szerves, pótolhatatlan része. Ezért az iskola mindent megtesz a kirándulások igényes és egyben olcsó megszervezése és problémamentes lebonyolítása érdekében. A tanulmányi kirándulások szervezésének és lebonyolításának kérdéseit igazgatói utasításban kell szabályozni.
A hétvégi házi feladatok és az iskolai dolgozatok szabályai, az értékeléssel kapcsolatos előírások
A Pedagógiai Program 2.12. pontja: Az otthoni írásbeli házi feladat kiadásának korlátai
A tanulókat (versenyre készülők, a tantárgy iránt aktívan érdeklődők) egyéni választásuk, kérésük alapján szorgalmi feladattal segíthetjük, számukra szorgalmi feladatot javasolhatunk. Az otthoni tanulási idő (írásbeli és szóbeli feladatok elvégzésének együttes ideje) maximum 20-30 percet vehet igénybe egy tantárgyból. A napi felkészülés otthoni ideje nem lehet több 2–2,5 óránál. A szóbeli feladat: fejlessze a szövegértést, fejlessze a beszédkészséget, teremtsen lehetőséget az együttműködésre, fejlessze a verbális memóriát, tegye eredményessé a csoportos/kooperatív órai munkát, az összes házi feladat több mint felét tegye ki. Hétvégére és az iskolai szünetekre csak annyi házi feladat adható fel, mint általában egyik tanóráról a másikra. A tanulók heti átlagos otthoni tanulmányi munkája a tantárgy heti óraszámának felét nem haladhatja meg.
A Pedagógiai Program 2.11. pontja:
Az iskolai beszámoltatás, az ismeretek számonkérésének követelményei és formái Az iskolai értékelés alapelvei: • Iskolarendszerű oktatásban az értékelés alapja az iskolai pedagógiai program, a helyi tanterv. • Nem kérhető számon olyan ismeretanyag, amelynek feldolgozása a tanórán, foglalkozáson nem történt meg. • Az értékelés legyen objektív, igazságos, nevelő, motiváló hatású, rendszeres és nyilvános. • A követelménytámasztásban érvényesüljön a fokozatosság, igyekezzünk sikerélményhez juttatni a diákokat. • Az értékelés legyen gyermekközpontú, hallgassuk meg a tanuló(k) véleményét is. • Az értékelés történhet szóban és érdemjegyek, osztályzatok formájában írásban. • Értékelési rendszerünkben kiemelkedő szerepe van a tanári, személyre szóló értékelésnek. Ennek jellege korrigáló, segítő, tanácsadó és orientáló. Többfélemódon jelenhet meg: • a pedagógus személyiségéből, értékrendjéből eredő - elsősorban a tanórán megjelenő szabályozó típusú megnyilvánulások, • a közösen végzett tevékenységben megjelenő tudatos, rendszeres, szóbeli értékelés, • kiemelkedő teljesítmények egész közösség előtti értékelése (esetenként az iskola közösségére káros hatással lévő megnyilvánulások elmarasztalása), • a pedagógus hosszabb beszélgetése, helyzetfeltárása tanulóval, szülővel, • a tanulók írásbeli munkájához fűzött részletes megjegyzések, észrevételek, kiegészítések (különösen az érettségi tantárgyaknál kíván alaposságot), • az osztályfőnökök - az osztályban tanító tanárok közösségének véleménye alapján minden tanév végén értékelést adnak a tanulók helyzetéről, fejlődéséről, • a szaktanárok és az osztályfőnökök a tantárgy tanulásával kapcsolatban módszertani útbaigazítást adnak a tanulóknak, • a tantárgyak, osztályozott tevékenységek követelményeit előre közöljük a tanulókkal, témazáró, összegző dolgozatok anyagát, követelményszintjét a munkaközösség közösen dolgozza ki • az egységes értékelés érdekében a témazárók és a röpdolgozatok értékelését (ponthatárok, súlyozás) a munkaközösség közösen dolgozza ki, attól a munkaközösség tagjai nem térhetnek el • a témazáró és nagydolgozatok időpontját egy héttel korábban nyilvánosságra hozzuk, • az írásbeli dolgozatokat 15 munkanapon belül kijavítjuk, • adott évfolyam adott tantárgyában előre meghatározzuk az elégséges szintet, azaz a követelményminimumot. • a szaktanárok közlik a tanulókkal az osztályzatra történő számonkérés formáit, a minimális szóbeli feleletek, valamint az írásbeli feleletek számát. • a felelés formája tantárgyfüggően szóbeli vagy írásbeli. Lehetőleg törekedni kell a kifejezőkészség fejlesztése érdekében a szóbeli feleletek arányának növelésére, • a szaktanárok közlik a félévi és tanév végi minősítés szempontjait (tantárgyi tudás, tantárgyhoz való viszony, két értékelés közötti fejlődés, hanyatlás, tanórai aktivitás, versenyeredmény, vizsgaeredmény, tanórákhoz kapcsolódó délutáni foglalkozásokon végzett munka), • a tanév végi osztályzat az egész tanévi tanulói teljesítményt értékelje, tükrözze, • a tanuló tanulmányi helyzetéről, ill. magatartásáról, szorgalmáról indokolt esetben rövid írásbeli üzenetet küld a szülőnek az osztályfőnök, • értesítjük a szülőket az igazolatlan órákról és a mulasztás következményeiről.
Az osztályozó vizsga tantárgyankénti, évfolyamonkénti követelményei, a tanulmányok alatti vizsgák tervezett ideje
A Pedagógiai Program 1.10. fejezete tartalmazza a tanulmányok alatti vizsgákra vonatkozó szabályokat.
1.10.2.1 Osztályozóvizsgát kell tennie a tanulónak a félévi és év végi osztályzatai megállapításához, ha: • felmentették a tanórai foglalkozásokon való részvétel alól, • engedélyezték, hogy egy vagy több tantárgy tanulmányi követelményének egy tanévben vagy az előírtnál rövidebb idő alatt tegyen eleget, • tanulmányait magántanulóként végzi, • előrehozott érettségi vizsgát kíván tenni az adott tantárgyból, • hiányzása a 20/2012. (VIII. 31.) EMMI-rendelet 51. § (7) bekezdésében előírt mértéket meghaladja, és ezért nem osztályozható, amennyiben a tantestület engedélyezi, hogy osztályozóvizsgát tegyen. Ha a tanuló hiányzása az adott félévben meghaladja az adott tantárgyból a 30%-ot, köteles a tantárgyból osztályozóvizsgát tenni; ha a két félévben összesen lépi át a 30%-ot, a nevelőtestület dönthet az osztályozóvizsgáról, vagy a jegyek alapján történő értékelésről, ha az elégséges számú. Ha a hiányzás mértéke a tanévben meghaladja a 250 órát, és ha a tanuló a tanév végén nem osztályozható, magasabb osztályba való lépése csak sikeres osztályozóvizsga letétele mellett lehetséges, amennyiben a nevelőtestület ezt a számára engedélyezi. A vizsgára a tanulót a szülő írásban jelentkezteti és felkészíti. Egy osztályozóvizsga egy adott tantárgy és egy adott évfolyam követelményeinek teljesítésére vonatkozik. A tanítási év lezárását szolgáló osztályozóvizsgát az adott tanítási évben kell megszerezni.
1.10.2.6 Vizsgára való jelentkezés
Az osztályozó és különbözeti vizsga letételének engedélyezését a tanuló az igazgatónak címzett kérvényben kérheti. A javítóvizsgára írásbeli jelentkezés nem szükséges. A kérvény beadásának határideje: február 15., illetve június 15. Az igazgató az engedélyezés után továbbítja a kérvényt a tanulmányi igazgatóhelyettes részére, aki gondoskodik a vizsga megszervezéséről.
1.10.2.7 A vizsgák előkészítése
A javító, különbözeti és osztályozó vizsgák beosztását a tanulmányi igazgatóhelyettes készíti el. A vizsgabizottságokat az igazgató jelöli ki. Az igazgatóhelyettes az érintett tanulókat és tanárokat tájékoztatja a vizsga helyéről és időpontjáról. A szaktanárok a vizsga időpontjára összeállítják a feladatlapokat, tételsorokat.
1.10.2.8 A vizsgák lebonyolítása
A vizsgák lebonyolítására áprilisban, illetve augusztus végén kerül sor. Egy adott vizsgaidőszakban a tanuló több évfolyam anyagából is tehet osztályozó vizsgát, de minden évfolyam anyagából külön vizsgát kell tennie a követelményeknek megfelelően, melyet külön dokumentálni kell. A tanuló egy nap maximum három írásbeli vizsgát tehet. Az írásbeli feladatot a jegyzőkönyvhöz csatolni kell. Szóbeli vizsgán a tanuló háromtagú vizsgabizottság előtt ad számot tudásáról. A vizsgabizottság elnöke felelős a jegyzőkönyvek szabályos vezetéséért, a vizsga szabályszerű lebonyolításáért (20/2012 EMMI rendelet 66.§). A vizsgák eredményét a megfelelő záradék alkalmazásával – nyolc munkanapon belül – az osztályfőnök írja be a törzslapba, bizonyítványba (a záradékot az iskola igazgatója is aláírja), szükség esetén a naplóba. A vizsgák eredményének bejegyzése után a vizsgajegyzőkönyveket az iskolatitkár az irattárba helyezi, és gondoskodik az irattári terv szerinti megőrzéséről.
1.10.2.9.A vizsgák követelményrendszere
A vizsgák követelményrendszerét az adott munkaközösség határozza meg az elfogadott Pedagógia Program, Helyi Tanterv alapján. A javító, osztályozó és különbözeti vizsgák anyaga lefedi a félév, illetve az egész tanév tananyagát. SNI-s tanuló esetében az EMMI rendelet 68.§ szerint kell eljárni (idő megnövelése, segédeszköz használata, írásbeli vizsga helyett szóbeli, a szóbeli vizsga helyett írásbeli vizsga letétele.
Az osztályok száma és az egyes osztályokban a tanulók létszáma a 2018-19. tanévben
Osztály elnevezése |
Létszáma |
9. A |
25 fő |
9. B |
32 fő |
10. A |
32 fő |
10. B |
32 fő |
10. H |
24 fő |
11. A |
16 fő |
11. B |
20 fő |
11. H |
23 fő |
12. A |
24 fő |
12. H |
20 fő |